Kumppaniksi

Ryhdy yhdistyksen kumppaniksi tarjoamalla jäsenistöllemme jäsenetuja tai yhdistykselle omaa työpanosta tai muuta tukea. Kumppaneille tarjoamme näkyvyyden lisäksi hyvän yhteyden jäsenistöön ja mediaan, joka on viime aikoina lisännyt räjähdysmäisesti kiinnostustaan chileihin ja siinä samalla Chiliyhdistykseen. Jäsenistömme, kuten nykyään valtaosa Suomen kansasta, on laajalti kiinnostunut kaikkeen ruokakulttuuriin liittyvästä – itseasiassa on aika vaikea keksiä, mihin chili ei liittyisi.

Esimerkkinä yhdistyksen nettisivujen tarjoamasta näkyvyydestä:
www.chiliyhdistys.fi/Poppamies

Katso tästä yhdistyksen yhteistyökumppanit:
www.chiliyhdistys.fi/kumppaniksi/yhteistyökumppanit

Yhdistys on mukana monilla suurilla messuilla vuosittain, ja keskittämällä voimavarat saadaan näkyvyyttä kaikkien osalta parannettua.

Yhdistyksen kumppanuusohjelma edellyttää yhdistyksen jäsenyyttä. Kumppanuuden pohjana on kirjallinen kumppanuussopimus, jossa yhteistyöstä sovitaan.

Chiliyhdistyksen esitteet

Chiliyhdistys tuottaa chilitietämystä edistäviä esitteitä. Yhdistyksen kumppanit voivat tilata yhdistyksen esitteitä omalla takasivun sisällöllään. Osa esitteitä luovutetaan yhdistyksen jaettavaksi eri tilaisuuksissa.

Esitteet ovat edullinen ja tehokas tapa markkinoida. Informaatiopitoinen sekä värikäs esite houkuttelee ja samalla asiakkaat saavat hieman chilitietouttakin.

Jäsenedut

Yhteistyökumppaneiden tarjoamat jäsenedut ja tarjoukset ilmestyvät chiliyhdistyksen kumppani-sivuille sekä mahdollisesti näiden omiin (verkko)kauppoihin. Chiliyhdistyksen sivut tarjoavat kumppaneille oivallisen mainontapaikan myös esim. kausituotteilleen tai tapahtumiin joihin kumppani osallistuu.
Kumppaneiden tarjoamat jäsenedut saa käyttöönsä vuosittaisella jäsenmaksulla. Yhdistyksen jäsenillä on jäsenkortit, joissa on nimen ja jäsennumeron lisäksi etukoodi sähköistä käyttöä varten. Oikeus etuihin todistetaan korttia näyttämällä tai esim. antamalla etukoodi tilausta tehtäessä.

Yhdistys ei luovuta jäsenrekisteritietojaan suoramarkkinointiin. Yhdistyksen kautta voi kuitenkin ajoittain lähettää kaupallisia viestejä jäsenille. Yhdistys pidättää oikeuden muuttaa tai olla kokonaan julkaisematta jäsenistölle osoitettuja kaupallisia viestejä, mikäli ne voivat olla haitaksi yhdistykselle tai sen jäsenille.