Chiliyhdistys.fi
Keskustelut»Ravintolat»Chico's Hot n' Spicy burger

puppe
Chico's Hot n' Spicy burgerLähetetty 2010-03-06 22:20:01

Nyt kaikki testaamaan Chico'sin Hot n' spicy burger!

Samalla voi osallistua kilpailuun jossa voi voittaa Poppamiehen herkullisen tuotepaketin.

conii
Chico's Hot n' Spicy burgerLähetetty 2010-03-13 09:56:57

Eilenmpä itse kävin maistamassa kyseisen härvelin :)

Myönnettäköön et hyvää ja oli ja kyllä meinas olla turpa aika tulessa.

Itse en kyllä ihan niin kovia poltteita kyseisestä burgerista saanut kun olen saanut gringosin diablosta, tosin maku oli mun mielestä hitusen diabloa korkeammalla, eli jos joku minulta kysyy kumpaan menisi kysymys kuuluukin et haluutko et maistuu hyvältä vai haluutko oikeesti et turpa palaa :)

siis poltettahan tuosta löytyy tälläsen vähän enempi syöneenki makuun ihan riittämiin, kyl siin hiki tuli ja suuta poltteli.

se oli kuitenkin hampurilainen jonka voisin syödä periaatteessa joka päivä, diabloa en ihan välttis pystyisi joka päivä syödä :D

shp
Chico's Hot n' Spicy burgerLähetetty 2010-03-21 09:54:27

Käytiin tossa perjantaina syömässä porukalla, heti alkoi varottelu =) "nää on sit oikeesti tulisia, omalla vastuulla, ite sain syötyä vain kolmanneksen"

Burgeri oli kyllä just sopivan tulinen ja ihan maukas, annos tosin oli naurettava, burgeri ja 20 ranskalaista.

Suosittelen kyllä kaikille Hot N' Spicyn maistamista.

ToniPetter
RE:Chico's Hot n' Spicy burgerLähetetty 2010-03-21 12:35:24

shp kirjoitti:

Käytiin tossa perjantaina syömässä porukalla, heti alkoi varottelu =) "nää on sit oikeesti tulisia, omalla vastuulla, ite sain syötyä vain kolmanneksen"

Burgeri oli kyllä just sopivan tulinen ja ihan maukas, annos tosin oli naurettava, burgeri ja 20 ranskalaista.

Suosittelen kyllä kaikille Hot N' Spicyn maistamista.

Joo, kuullostaa ihan tutulta. kun viimekesänä tuli käytyä Lempäälän idea-parkissa syömässä siinä Mexicolaisessa ravintolassa ja annoksena Hot Hot Chicken-hampurilainen. Kovasti varoittelivat tulisuutta ja nauraen toi annoksen, jälkeenpäin piti hulluna, kun söin koko annoksen, ilman mitään maitotuotteita. Suosittelen maistamaan sitä, jos kyseistä lafkaa on enää olemassakaanSilmänisku Takuulla maistamisenarvoinen hampurilainen.

http://www.panchovilla.fi/menu.html#Erikoishampurilaiset Tuossa linkki, jos vaan jepittää?

Juhani78
Chico's Hot n' Spicy burgerLähetetty 2010-08-02 20:16:47

Siellä olisi Jack the Roosterissa chiliburgeria, siis kunnon kuolonsellaista. Diablot sun muut testattu, ei kovinkaan tulisia. Mutta parhaan makuinen näistä "chili"-burgereista oli ehkäpä Coloradon BURGER FROM HELL.

Ultimate versiota sitten Naga 2010 pirskeissä maistamaan. 60g Naga-pyrettä pitäisi riitää hoitamaan biffin alle potkua ;)

J

Spacer