Chiliyhdistys.fi
Keskustelut»Chilien kasvatus»icenfaust & chililista

icenfaust
icenfaust & chililistaLähetetty 2010-02-04 22:32:54

Hei te.

Liityin juuri yhdistykseen vaikka lokakuun ulvila-miitistä saakka olisi pitänyt muistaa liittyä.

Koska vielä ei ole siemenpankki kovin herännyt eloon, niin laitan tähän nyt minun listan siemenistä, joita löytyy satunnainen määrä. http://icenf.servebeer.com/~icenfaust/Chili.php

Tämän kauden jälkeen on enemmän siemeniä tarjolla noista lajikeista ja päivitän koko ajan uudet lajikkeet tuohon listaan, joita minulla on.

Jos löytyy siemeniä, joita tahtoisit kasvattaa eikä yhdistyksellä ole, niin ota reilusti yhteyttä maililla osoitteeseen icen[faus[t@i[cenf.se[rvebee[r.com  (Poista kaikki hakasulut). Pikkainen maksu vain pakollisten kulujen kattamiseksi (kirje+merkki).

Terveisin Mika

ToniPetter
icenfaust & chililistaLähetetty 2010-02-15 20:40:11

Moro!

Kiinnostaisi kovasti tuo Pink Habanero, jotenka löytyisikö sulta siemeniä vielä myydä asti? Olen kerran maistanut ja maku on kuin mikäkin Habanero, mutta tulisuus melkein olematonta. Haluasin tutustuttaa vaimoanikin tuohon chilin mahtavaan makuun, mutta kunnon Habanerot ovat hänelle liian tulisia edes maistaa. Ei muuten tuo sähköpostiosoite mulla ainakaan pelannut, vaan tuli bumerangina takaisin. Paljon pidät hintaa?

ToniPetter
icenfaust & chililistaLähetetty 2010-02-18 20:25:31

En tartte enää, homma jo hoidettu, sain Pinkkiä ja vähän muitakin chilinsiemeniä muualta.

Spacer