Chiliyhdistyksen jäseneksi

Meitä yhdistää intohimo chileihin. Kun liityt, voimme luvata että saat uusia elämyksiä ainakin chileistä. Meiltä saat parhaat reseptit ja vinkit niin chilien käyttöön kuin kasvatukseenkin. Kauttamme hankit siemenet ja viimeisimmän chilitiedon. Uutena jäsenenä saat siemenpaketin omien chilien kasvatukseen ja reilut jäsenedut yhteistyökumppaneiltamme.

Tule mukaan ja aloita vaikka vain maistelemalla erilaisia chiliherkkuja!

Liittyminen

Jäseneksi voi liittyä voi kuka tahansa. Alle 15-vuotiailta vaadimme kuitenkin huoltajan suostumuksen.

Liity heti joko alla olevalla lomakkeella tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info(ät)chiliyhdistys.fi. Lähetämme sinulle laskun, jonka maksettuasi saat siemenpaketin, uusimman Chilin Poltteessa -lehden ja jäsenkortin. Tarvitsemme seuraavat tiedot.

• Nimi
  • Osoite
  • Postinumero
  • Postitoimipaikka
  • Maa
  • Sähköpostiosoite
  • Puhelinnumero

Nimi:*
Osoite:*
Maa:
Sähköpostiosoite:*
Puhelinnumero:*
Laskun toimitustapa:*
Olen ollut aiemmin jäsen:
Huomautukset:
Tarkistuskoodi:

Jäsenmaksut

Liittymismaksu on 5 € jäsenmaksu 20 €/vuosi.

Jäsenmaksutuloista kertyvien varojen käyttö

Vuosimaksulla katetaan yhdistyksen toimintakulut sekä ajetaan chiliasiaa eteenpäin tuomalla chilinkäyttöä ja -kasvatusta esiin soveliaissa medioissa, ottamalla osaa mm. messutapahtumiin ja levittämällä chiliasiaa niissä.

Järjestämme lisäksi jäsenille useita vuosittaisia chilitapahtumia.

Yhdistys pyrkii myös hankkimaan erikoisempien chililajikkeiden siemeniä, kasvattamaan harvinaisuuksia eristetyissä tiloissa, sekä tuottamaan edelleen näistä lajikepuhtaita siemeniä.
Yhdistystoiminta on yhdessä toimimista. Osallistu aktiivisesti yhdistyksen toimintaan!

Jäsenedut

Jäseneduista tärkein on tietysti legendaarinen Chilin Poltteessa-julkaisu! Tämän kulttilehden jäsenistö saa postitse vuosittain.

Alkaen vuodesta 2015 yhdistyksen jäsenet ovat saaneet uudet luottokorttimalliset jäsenkortit, joissa on vuosittain vaihtuva etukooditarra.

chiliry