Jäsenpaketti

Chiliyhdistyksen jäseneksi – Kampanja 2017-2018

Loppuvuoden ja tammikuun ajan yhdistys tarjoaa uusille jäsenille mahtavan liittymispaketin!

Kun liittyt jäseneneksi kampanjan aikana, saat pussin harvinaisen Hainan Yellow Lanternin siemeniä, kaksi viimeisintä jäsenlehteä ja viisi pussia muita hyviksi todettujen lajikkeiden siemeniä. Lisäksi annamme erikoisetuna vanhoille uudelleen liityville jäsenille liittymismaksun verran eli viisi euroa alennusta. Tämän päälle kaikki uudet jäsenet saavat ensimmäisestä tuotetilauksesta 15 % alennusta.

Kun liityt nyt, jäsenmaksu kattaa loppuajan nykyisestä maksukaudesta ja koko seuraavan maksukauden alkuvuoteen 2019 saakka.

Meitä yhdistää intohimo chileihin. Kun liityt, voimme luvata että saat uusia elämyksiä, ainakin chileistä. Meiltä saat parhaat reseptit ja vinkit niin chilien käyttöön kuin kasvatukseenkin. Kauttamme hankit siemenet ja viimeisimmän chilitiedon. Uutena jäsenenä saat siemenpaketin omien chilien kasvatukseen ja reilut jäsenedut yhteistyökumppaneiltamme.

Liittyminen

Jäseneksi voi liittyä voi kuka tahansa. Alle 15-vuotiailta vaadimme kuitenkin huoltajan suostumuksen. Liity heti alla olevalla lomakkeella. Lähetämme sinulle laskun, jonka maksettuasi saat liittymispaketin ja jäsenkortin. Huom! Paperilaskuissa on yleensä 1-2 viikon lisäviive ja joudumme lisäämään laskuun 2 € postituskulut.

• Nimi
  • Osoite
  • Postinumero
  • Postitoimipaikka
  • Maa
  • Sähköpostiosoite
  • Puhelinnumero

Nimi:*
Osoite:*
Maa:
Sähköpostiosoite:*
Puhelinnumero:
Olen ollut aiemmin jäsen
Vanha jäsennumero (jos tiedät)
Haluan laskun *

Tarkistuskoodi:

Jäsenmaksut

Liittymismaksu on 5 € jäsenmaksu 20 €/vuosi. Vanhat jäsenet voivat liittyä kampanjan ajan ilman liittymismaksua. Suomen ulkopuolella oleville jäsenille liittymismaksu on 10 € korkeiden postikulujen vuoksi.

Jäsenmaksutuloista kertyvien varojen käyttö

Vuosimaksulla katetaan yhdistyksen toimintakulut sekä ajetaan chiliasiaa eteenpäin tuomalla chilinkäyttöä ja -kasvatusta esiin soveliaissa medioissa, ottamalla osaa mm. messutapahtumiin ja levittämällä chiliasiaa niissä.

Järjestämme lisäksi jäsenille useita vuosittaisia chilitapahtumia.

Yhdistys pyrkii myös hankkimaan erikoisempien chililajikkeiden siemeniä, kasvattamaan harvinaisuuksia eristetyissä tiloissa, sekä tuottamaan edelleen näistä lajikepuhtaita siemeniä.
Yhdistystoiminta on yhdessä toimimista. Osallistu aktiivisesti yhdistyksen toimintaan!

Jäsenedut

Jäseneduista tärkein on tietysti legendaarinen Chilin Poltteessa-julkaisu! Tämän kulttilehden jäsenistö saa postitse vuosittain.

Lisäksi jäsenetuna yhdistyksen jäsenet saavat uudet, luottokorttimalliset jäsenkortit.

chiliry